Ett gott skratt förlänger sannerligen livet ♥

Datum:2011-02-15 / Tid:11:04:42

Hej på er alla fina!

Det gick över all förväntan på jobbet igår, jag mindes mycket mer än jag hade trott. Men visst, lite har man ju förträngt, såsom hur trist de kan vara mot kvällen när det knappt är några kunder. Då är det tur att det finns roliga människor som livar upp stämningen! Fina F kom förbi, och snäll som han är erbjöd han sig att skjutsa hem mig när jag slutade. Men med tanke på att det var drygt -25 grader så tyckte jag inte det var mer än rätt hihi.
Han följde även med upp och satt och pratade skit med mig och Mikkis, fast mest skrattade vi.. och skrattade, och skrattade lite till! Allra mest skrattade vi åt (förlåt stumpan) vår alla kära Mikkis, hon är helfestlig! De kunde nog inte bli en så mycket bättre avslutning på alla hjärtans dags kvällen. Skratt värmer hjärtat ♥

Idag ska vi ta oss ut och trotsa vädret (tydligen var det -35 imorse?) och ta oss en fika på stan med A-L och Mikkis. Mys!

Ha en toppendag hörni, och jag hoppas att ni har det lite varmare hos er..


Kom igen nu och kommentera mitt tävlings-inlägg, eller vill ni verkligen inte ha någon tävling?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback