Morgongympa.

Datum:2011-02-09 / Tid:08:06:54
Godmorgon!

Jag har sovit riktigt dåligt inatt, men inte pga Jeff utan för att jag har inte kunnat låta bli att tänka på Per. Ena sekunden är jag bara arg för att nästa vara besviken och tänka att han måste vara lika besviken. Jag ska prata med honom senare då får jag lite mer information om läget.

Här har vi då lite morgongympa, lillkillen vill bara stå upp och när han tappar balansen sätter han sig bara på huk och hoppar lite och sen ställer han sig upp igen. Dock får man ju inte vara för långt bort ifrån honom, man måste ju agera lite säkerhetslina åt honom när det bli för läskigt att stå upp. De känns helt fantastiskt att få uppleva det här, och det känns så tråkigt att Per missar det. Förhoppningsvis missar han inte alltför mycket!

Nu ska vi äta frukost och mysa tills Mikkis kommer hit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback