Underbart.

Datum:2011-02-18 / Tid:07:42:50
Godmorgon söta!

Här har vi sovit hyffsat bra, slog först upp mina blå/gröna vid 6-imorse men Jeff hade andra planer och somnade om tills kl 7, bara sådär. Jag klagar ju givetvis inte! Däremot klagar jag över att jag hade fått någon form av nackspärr när jag vaknade, men nu kan jag i allafall röra huvudet igen litegrann. Tur då att jag ska få massage idag! H, är en vän till Fredrik, och han håller på att utbilda sig till sjukgymnast, han ska komma hem hit idag med sin massagebänk och massera. De behövs!

Vi ska nu duka fram frukosten, men innan de ska vi slå på musik och dansa lite, bara för att vi kan!

Hoppas att ni får en underbart bra dag vad ni än ska göra.. 


Glöm nu för allt i världen inte bort att gå in och tävla, halsbanden är ju så himla fina så missa inte chansen nu..  TÄVLA HÄR

Kommentarer
Elina

Tack, vad söta ni är! Och de lät då helt gudomligt skönt med massage. Skicka vidare vettja. ;) Haha!

2011-02-18 / 12:17:49
http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback