2010

Datum:2011-01-02 / Tid:13:23:35
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag födde barn(!)

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Om jag inte minns fel så hade jag inga nyårslöften förra året, så då finns de inga löften att varken hålla eller bryta.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja, flera stycken.

4. Dog någon som stod dig nära?

Ingen som stod mig jätte nära.

5. Vilka länder besökte du?

INGA! Fy på mig, skyller på att jag var gravid och nybliven mamma större delen av året.

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
RESOR! En helare och mer välmående kropp och själ.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

15:e april!

8. Vad var din största framgång 2010?
Jag blev mamma!

9. Största misstaget?
Kanske att jag tog i lite för mycket i flytten, min hf kan ju ha berott på det.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Jag har varit väldigt sjuk som de flesta vet, men nu mår jag mycket bättre igen.

11. Bästa köpet?

Vår lägenhet!

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Jeff & lägenheten.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jeff ♥ och när vi blev utskrivna från sjukhuset efter förlossningen, hade jag kunnat hade jag nog dansat samba hela vägen ut därifrån.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Älskade barn

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och! Givetvis mycket gladare till viss del, men har även haft ett par riktigt djupa dalar.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Skrattat och slappnat av.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroa mig, fundera över allt och ingenting..

18. Blev du kär i år?
Jag blev handlöst förälskad i allafall i Jeff första gången jag såg honom!

19. Favoritprogram på TV?
Greys anatomy och Desperate Housewives

20. Bästa boken du läste i år?
En gravidbok skriven av Ann Söderlund och Hannah Widell.

21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Presentkort på kläder!

22. Något du önskade dig men inte fick?
En miljon i kontanter.

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Jag fick besök av hela familjen och släkten, vi åt tårta och hade trevligt. Jeff var dock förstoppad så halva dagen gick åt till att få ungen att bajsa, vilket han tillsist gjorde, över hela mig och väggen på toaletten.

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ja, att jag skulle ha fått vara friskare och därmed mått bättre.

25. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Avslappnad och trist!

26. Vad fick dig att må bra?
Jeff, Per och min familj.

27. Vilken kändis var du mest sugen på?
Nja ingen speciell.. Möjligtvis Brad Pitt som är min eviga favorit.

28. Vem saknade du?
Mormor

29. De bästa nya människorna du träffade?
Jeanette, Malin & Sanna

30. Planer för 2010?

Leva för nuet! Fokusera på det viktiga i livet och strunta i det/dom som får mig att må sämre.

Kommentarer
Elina

Bara att vara hemma, känns så mycket bättre. :) Vi kanske kan ses då hon är frisk?

2011-01-02 / 16:35:38
http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback