394.

Datum:2011-01-14 / Tid:22:25:31
Exakt så många vänner har jag på facebook, och av alla dom fanns det en som är villig att ställa upp och hjälpa mig installera toaletten och handfatet! Nåja, det räcker ju med en så jag är nöjd, men ändå. Men jag vet, det krävs lite erfarenhet och kunskap för att göra det så det är ju inte direkt så att alla kan det. Skrev att pappa skulle hjälpa mig, men eftersom att han inte egentligen kan göra det och inte har all tid i världen direkt, tvärtom, så ville jag kolla om någon annan kunde hjälpa mig som faktiskt kan.

Det som är lite roligt är att han som ska hjälpa mig var jag tillsammans med under högstadiet, och han är släkt med A-Ls M. Snälla, rara F. Han är även militär förresten och Per tog över efter just honom nere i Afghanistan i dec. Ja, världen är verkligen liten.. jätte liten!

Visst är det underbart med människor som gärna ställer upp för en?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback