På bättringsvägen?

Datum:2011-01-28 / Tid:14:46:35
Det blev en smarrig lunch på stan med pappa. Sen var jag förbi och köpte lite fika på Opalen tills senare, även pappa fick med sig lite fika till jobbet. Jag sprang även in på apotaket och köpte vätskeersättning, nånting som sen skulle visa sig va riktigt gott enligt Jeff!

Jag har även hunnit med att fixa Alice doppresent, och jag är nöjd! Annars brukar de vara så svårt att hitta på något riktigt bra men nu hittade jag den perfekta presenten. De ska bli så roligt att få ge den, och få se lillan döpas givetvis!

Jeff är då i allafall på bättringsvägen nu, peppar peppar. Han är fortfarande glad som en solig dag i juli, och de värmer i hjärtat att se! Nu hoppas jag bara att han äter bättre till middag än vad han gjorde till lunch.

Ikväll kommer Mikkis hit för middag och fredagsmys!


Vår bugga är påväg till oss nu förresten, de ringde idag och sa att vi kommer ha den på måndag mest troligt!

Kommentarer
Malin

åhh vad du är gullig! Vi var också på stan igår, såg dig inte =/ Vi måste ses genast när du har tid, vi saknar er!

2011-01-29 / 08:30:34
http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback