Phil&Teds

Datum:2011-01-16 / Tid:19:12:41
Vi (hihi jag) har länge letat efter en sulky eller enklare barnvagn som man kan mer mot sommaren. Men mitt krav har varit att jag ska kunna ha Jeff mot mig och inte ifrån mig som i princip alla vagnar är. Det var bland annat därför som vi avbeställde Emmaljunga scootern.

Jag hade nästan gett upp och nästan bestämt mig för att köpa en bugaboo bee+ men så dök phil&teds smart upp från ingenstans! Det är en lite rejälare sulky med små svängbara hjul fram och det allra bästa av allt är att man kan köpa till en grej så man kan ha sittdelen mot sig! Det näst bästa är att den inte är särskilt dyr heller (inte om man jämför med buggan i allafall) utan den går bara på drygt 2000:- med verso (som gör att man kan vända sittdelen) och då är det även fri frakt.

Jag är så sugen på att kliiick klick klicka hem den men jag vill ju givetvis få ett godkännande från mannen i huset eller snarare mannen i Afghanistan, så jag får nog knyta ihop fingrarna tills imorgon åtminstone. Eller så kanske Jeff ska önska den sig i födelsedagspresent? Det tål att tänkas på.

Phil & Teds Smart black 2011, Item No.: s-5-5
Här är den då åt "fel" håll! Visst är den fin??

Kommentarer
Ann-Helene

Tack för kommentaren. Jag beundrar verkligen er som har barn och ändå ställer upp på att era män åker iväg. Tror inte jag hade klarat det men det får väl framtiden utvisa. Att läsa andras bloggar är verkligen en hjälp. Så tack för att du gjorde ett litet avtryck i min så jag kan följa din från och med nu.

Allt gott!

2011-01-16 / 19:37:27
http://endagettliv.blogg.se/
Elina

En bekant till mig har en sån där vagn och dom är super nöjda. Tycker absolut att du ska klicka hem den. :)

2011-01-16 / 22:17:30
http://volanen.blogg.se/
Vi2blir3.se - Malin

åh vad snygg den var, en ådan kan jag tänka mig till alice när de blir aktuellt! Och billig var den ju också!

2011-01-18 / 23:23:18
http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback