Saknad.

Datum:2011-01-17 / Tid:18:45:43

Jag hinner inte alltid känna efter ordentligt, det är som ni säkert förstår ett rasande tempo här hemma i princip hela tiden och när lillen sover ska jag hinna med allt som jag inte hinner med när han är överallt. Men jag har börjat känna av lite saknad igen, börjat inse att det faktiskt är ett par veckor kvar tills Per kommer hem igen. Jag har dock än så länge inte oroat mig nånting, vilket kanske inte enbart är positivt. Men jag kanske oroade mig tillräckligt förra missionen? Jag vet ju att P är ute och rullar i veckan, men ändå känner jag mig lugn, eller mest otålig faktiskt, jag vill att han ska ringa så jag kan ta lite beslut angående badrummet.

Jag beställde nyss några Afghanistan bodys och en t-shirt till mig, då kan vi visa alla hur mycket vi stöttar och älskar våran PP (Pappa P)

Nä, nu ska jag ta tag i middagen innan lilleskutt ska hoppa i säng..


Kommentarer
Therese med Clara

hej!

har skrivit om vagnen här (inlägg 4):

http://www.familjeliv.se/Forum-3-141/m56104237.html



Hoppas ni hittar en ni blir nöjd med! Jag är supernöjd sen jag fick reda på att verson går att köpa till =)

2011-01-17 / 19:02:03
http://kossanshandarbete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback