Dåligt!

Datum:2011-06-28 / Tid:19:14:34
Hej på er!

Usch så dålig jag har varit på att uppdatera, och ni lika dåliga på att kommentera i och för sig. Men det ska bli bättring nu, eller hur?

Vi har då varit ute hos Pers föräldrar hela helgen och lite till, hur mysigt som helst! Jeff har lärt sig att säga "häst" under dessa dagar och även gjort några försiktiga närmanden på hästarna, och med försiktiga menar jag att han stått 10 meter ifrån dom och pekat. Full uppmärksamhet har han även fått därute av tre av hans mostrar, snacka om bortskämd.

Vad har mer hänt då.. Egentligen inte särskilt mycket då vi mest bara tagit det lugnt, njutit av lugnet och njutit av att det är sommar och vi är tillsammans. Men, vi har faktiskt hunnit köpa oss en ny dator, och till min stora besvikelse blev det en dell istället för den utlovade macbooken, nåja! 

Jag har förresten fortfarande inte gjort den där jäkla tatueringen eftersom det blev ett litet missförstånd mellan mig och F om tider, och sen har både han och jag fått byta tider. Men på torsdag ska den fanimej på plats!

Snart ska Jeffsan krypa till kojs och jag ska fortsätta städa och njuta av hur gott det luktar när det är nyskurat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback