G O D M O R G O N !

Datum:2011-03-26 / Tid:08:26:31

Godmorgon på er alla morgonpigga!

Jeff gav mig sovmorgon idag tills precis innan 8 och det tackar och bugar jag för. Dock tackar jag inte lika mycket för bajsblöjan han serverade, till råga på allt utanför. Den hade jag kunnat klara mig utan faktiskt!

Har jag skrivit förresten att han numera går? Jajamensan! Han går ju inte hela tiden, speciellt inte när det ska gå snabbt för då går de ju lite fortare att kasta sig på golvet och krypa istället. Just nu går han runt, runt i lägenheten med sina plastkoppar i händerna och ser så nöjd ut varje gång han kommer runt hörnet och får syn på mig, gullunge! Det känns helt galet att han kan , herregud, nyss var han ju en liten bebis som bara kunde skrika, sova och äta. Visst är det häftigt allt som hinner hända på bara ett enda år?

Nu ska jag ta och fixa oss lite frukost, och sen kan jag väl gissa på att det är någon här som vill busa. Men vi ska även ta och klämma in en promenad nu på förmiddagen.


Ha en toppendag allesammans, och hoppas att eran lördag blir fantastisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback