GOD morgon!

Datum:2011-03-18 / Tid:09:07:01
Godmorgon!

Här är det sannerligen en god morgon. Jeff ville inte kliva upp förrän kvart i 8, och då var mamma mer än villig att studsa upp och börja med frukosten. Sånna här härliga mornar vill jag ha jämt!

Bloggandet har som ni märkt hamnat på sidan om men som jag förklarade så blir det så när Per är hemma, men nu när han åkt igen ska jag försöka återgå till det vanliga bloggandet. Har en del bilder som jag ska lägga in men det får bli lite senare för nu ska här busas och så ska vi gå på promenad här hemma, nog för att J klarar det rätt bra själv numera men det är ju lite roligare när mamma också är med. Sen ska vi luncha med Mikkis.

Ha en fin dag, och gör som jag, tänk lite extra på japan och dess befolkning.. håll tummarna och be för något slags mirakel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback