Godmorgon!

Datum:2011-03-11 / Tid:08:41:09
Godmorgon på er!

Gårdagskvällen var hur trevlig som helst. Vi började med att äta middag på ming, kött givetvis, och sen styrde vi bilen mot Luleå för bion, där mötte vi även upp Mikkis. Vi såg Black Swan och den föll mig inte alls i smaken, den var bara konstig och kändes lite överproducerad. Men vi hade roligt i allafall, som alltid!

Något som var mindre roligt var att när vi kom hem hade en granne fest (vem fan har fest på en torsdag?) och spelade hög musik samtidigt som de lät som att de fick sitta och skrika åt varandra därinne för att överrösta musiken. Vid halv 1 var jag så less att jag flög upp och slet på mig kläderna, men P lyckades stoppa mig och istället gick han över och skällde ut dom. Sen fattar jag inte attityden "vad fan är det" när man är väl medveten om att man spelat musik för hela området? Nåja, tyst blev det sen i allafall!

Idag står det träning på schemat och i övrigt känns det väldigt öppet, men tanken är att jag ska ta mig till stan och kolla på lite tyger, samt hämta ut några roliga paket.

Ha en toppen dag, och hoppas att ni har det soligt och lite mindre snö än vad vi har..








Kommentarer
Lixy

Bra blogg :)

2011-03-11 / 09:54:50
http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback