Internethaveri.

Datum:2011-03-06 / Tid:15:40:38
Jag och Per är och hälsar på Anna-Lena och Marcus (och hundarna givetvis) och jag passar på att låna deras internet eftersom att vårat numera inte fungerar. Jeff har troligtvis slagit sönder routern, eller så har katten bitit på nånting, men den funkar i allafall inte längre. Vi ska få en ny men den dyker väl inte upp förrän i mitten av veckan, tills dess får iphonen gå varm. De kommer därför nästan enbart bli mms-inlägg framöver.

Imorgon ska vi (appropå datorer och sånt) och kolla på en Macbook, och får jag som jag vill kommer en sådan att inhandlas. I övrigt planerar vi inte överhuvudtaget nånting utan tar dagarna som dom kommer!

Ni får ha det bra hörni..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback