Älskade Saga!

Datum:2011-05-06 / Tid:16:43:30
Jag vet inte om alla som läser vet om detta men när jag bodde i skåne (för typ hundra år sen) med Linus hade vi en katt tillsammans, lilla Saga! Efter att vi flyttat isär fick hon bo kvar med honom, och sen med honom och Sandra. Men hon har alltid haft en speciell plats i mitt hjärta, speciellt eftersom att när vi skaffade henne hade jag önskat mig en katt i princip hela mitt liv. Hon var våran älskade lilla Saga!

Tyvärr har hon alltid varit lite speciell, och det har bara blivit värre under åren som gått. Linus och Sandra har kämpat för att hon skulle ha det så bra som möjligt men nu gick det inte längre, och då fanns det inte särskilt många utvägar.

Igår gjorde därför dom det som var allra bäst för henne och det var att låta henne somna in..! 










Vi kommer alltid alltid sakna dig gumman..


Kommentarer
Carolina

kan förstå att det känns jobbigt även om det var för det bästa.. jag förlorade min älskade kisse för 2 år sen.. det kommer alltid kännas i hjärtat men man lär sig leva med det :) massa styrkekramar..

2011-05-07 / 13:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback