Check!

Datum:2011-05-11 / Tid:10:19:36
Godmorgon!

Jag kan knappt beskriva hur trött jag var när min väckarklocka ringde (ringde och ringde, Jeffs skrik låter mer som ja.. skrik) men jag förstår inte varför, men vissa dagar är bara lite segare än andra. J gör då allt nuförtiden för att jag ska få sova ut, somnar vid 20 på kvällen, sover oavbrutet till minst 8 på morgonen. Det är ren och skär lyx! Vem bryr sig om ansiktsbehandlingar och sånna grejer när man får vakna pigg och fräsch på morgonen?

Idag ska vi ägna oss åt att baka, åtminstone jag. J kommer väl "hjälpa" till genom att riva ut halva köket undertiden. Js farmor ska dock komma hit under dagen och busa lite så då kanske man får något gjort.

Min läkare ringde förresten imorse och äntligen ska jag få rätsida på vad som hänt med mina ögon. Nästa vecka ska det göras en ordentlig undersökning, men jag misstänker att det även kommer bli en tur till sjukhuset. Bara de hittar vad som är fel och rättar till det! Ni får veta mer när jag vet mer.

Dags att göra lite nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback