Inotyol är gott, mamma!

Datum:2011-11-09 / Tid:16:23:29

Ja tydligen!

Det gäller att hänga med här alltså. Mamma ringde mig för en stund sedan och jag vände mig bort från Jeff i ungefär två minuter och på den stunden hann han roffa åt sig inotyol-tuben, bita sönder den och börja äta den. Nu snackar vi inte bara äta utan verkligen smaska, han stod och slickade sig om fingrarna och såg ut som att han åt ur en godispåse.

Tror ni det var enkelt att tvätta bort förresten? Ett gott råd är att hålla reda på alla slags salvor som är feta, så slipper ni få reda på hurvida det är lätt eller snudd på helt omöjligt att få bort!

Och till er alla oroliga mammor, efter ett snabbt samtal till giftinformationscentralen är jag lugnad. Tydligen hade en liten flicka ätit en hel tub och bara fått ont i magen. Kvinnan i telefonen skrattade i allafall gott och sa "den verkar som smarrig den där salvan"


Yes mamma, jag såg till att kleta ut det lite här och var, det blev så mycket roligare då!


Kommentarer
Anonym

Hahahaha lillördagsgodis???

2011-11-09 / 20:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback