Grusigt.

Datum:2011-10-28 / Tid:09:55:33

Goooood morgon godingar!

Jisses, vad grusiga mina ögon är och mitt huvud är lika tungt som bly. Jag undrar om jag sovit två minuter inatt, känns då så åtminstone. Jeff har hostat en del inatt så kan bero på det.

J är då lämnad på dagis, och där var det bara två andra pojkar, så snacka om lugnt. Han blev ledsen och halvt panikslagen som vanligt, men de har sagt att han brukar sluta gråta nästan direkt så jag känner mig lugn.

Jag och Per ska äta lunch bara han och jag idag innan vi hämtar J. Det ska bli mysigt att få bara sitta ner och prata i lugn och ro en stund. Sen ska vi på BVC och se hur mycket våran lilla prutt har växt på sistone.




Vem kommer ikväll? Precis, morbror Mats.. Vi Läääängtar!


Kommentarer
MISS ALICIA

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där det finns accessoarer för dig och ditt hem.



TÄVLING: Just nu pågår en tävling där vi lottar ut ett fint armband! All information om tävlingen hittar du på hemsidan och på vår Facebooksida: https://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702.



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia

2011-10-28 / 11:19:10
http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback