Host host host!

Datum:2011-10-04 / Tid:22:45:53
Jag har åkt på en sådan irriterande hosta, och som om inte det vore nog har min kära lilla Jeff smittats av den. Han mådde bra imorse och på dagis men så i eftermiddags när vi va hos Nettan och Meja började han gnälla, svettas och tillsist, hosta. Ikväll tog det länge innan han somnade men efter en alvedon och lite kärlek sover han nu, men lär troligtvis vakna inatt i panik. Det blir alltså inte dagis imorgon (känns som att jag skriver den meningen minst en gång i veckan) istället ska vi åka och hämta hem mormor och morfar som varit utomlands.

Nä, nu ska jag, min hosta och den snoriga näsan gå och lägga sig.

Natti!


Receptet på Nettans underara vaniljbullar ska jag försöka hinna lägga upp imorgon. Men det är egentligen rätt enkelt, men de kan vi ta imorgon sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback