Jag saknar ♥

Datum:2011-10-03 / Tid:21:41:09

Jag är inne i en period då jag saknar rätt många personer som tidigare fanns i mitt liv, delvis jobbigt då jag inte längre kan träffa dom.

Men det finns en jag saknar lite extra mycket just nu, men henne får jag träffa om bara några få veckor. Jag längtar oerhört! Snart är hon färdigbakad brandman och då ska hon komma tillbaka hit och släcka bränder häruppe i närheten av oss, hennes "familj".

Jag pratar givetvis om ingen mindre än min älskade älskade fina Mikkis ♥ Hon är ju ändå min bästa vän, den jag alltid kan lita på och veta att hon finns där, hon känner mig utan och innan, upp och ner, ja ni fattar och så är hon ju också Jeffs gudmor.

Jag älskar dig!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback