Nytt i lilla garderoben!

Datum:2011-10-26 / Tid:11:14:23


(Bild: Babyshop)

Jag märkte igår när jag lämnade Jeff på dagis att de va svinkallt och att han inte har någon direkt vintermössa. Eller han har ju Lindberg mössan från förra året men den sitter lite väl tight på det lilla huvudet. Så igår la jag en beställning på en ny mössa ifrån Molo, som kommer matcha hans overall perfekt! Idag klämde jag dock på honom gammel-mössan, men förhoppningsvis dyker denna upp redan idag så han får ha den imorgon.

Appropå kallt, det känns så himla svårt just nu att veta hur fasiken man ska klä de små. Imorse var det -1 och jag stod länge och velade mellan skaloverallen och vinteroverallen, men valet föll tillsist på den förstnämnda. Resonerade som så att de är ju väldigt aktiva när de är utomhus plus att J är en liten kamin (de säger på dagis att han alltid är kokande varm, förutom om händerna, precis som sin far)

Men fortsätter vädret så här blir det nog vinteroverall och Kuoma-skorna imorgon! Brrrrrrr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback