Trevligheter!

Datum:2011-10-24 / Tid:16:04:50

Hejhopp!

Här har det varit lite mindre aktivitet igen, men det beror på att jag har haft fullt upp och knappt använt datorn. Mikkis kom ju som sagt i fredags och i lördags gick vi ut och hade en otroligt trevlig kväll, en kväll som slutade väldigt sent. Sen är jag ju så mesig att när jag hör att Jeff är vaken på morgonen vill jag ändå kliva upp vilket jag då gjorde efter enbart två timmars sömn, mer än så blev det inte. Men sova kan man göra nån annan gång!

Idag var tanken att J äntligen skulle få gå till dagis efter all sjukdom. Men då glömde jag att ställa klockan och J valde att ta en rejäl sovmorgon, så då ringde jag och bestämde att han ska dit imorgon. Det fick bli en mysig dag hemma igen!

Det är sån lycka att få vara med J, se hans framsteg, stora som små. Förra veckan sa han "mommo" för första gången, och han kan nu bygga ihop en sak och sen ställa sig upp med armar utåt och ropa "taaadaaa". Det finns sannerligen inte mycket som slår detta! Tänk att man får sköljas över med mycket kärlek, varje dag.. DET är livet ♥



♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback