Vilken kväll!

Datum:2011-10-02 / Tid:14:30:40
Jag och min älskade Nettan lämnade barnen hemma med sina pappor igårkväll medan vi själva slog klackarna i taket! Vi hade hur jäkla roligt som helst och det är sällan som jag skrattat så mycket som igår.

Innan vi for ut igår var jag och lämnade Per och Jeff hemma hos dom. Då fick vi se barnen pussa varandra på munnen för första gången, och de va så gulligt att man nästan höll på att börja gråta. Det är lika underbart varje gång man ser hur de verkligen gillar varandra! Idag har förövrigt J suttit i sitt rum och ropat "Meeeja, biiiil" så jag tror minsann han ville att vi skulle åka dit.

Åter till vår kväll ute så innehöll den de mesta, galna skratt, driva med folk som kan driva tillbaka, liten catfight, rökning på balkongen (Nettan) skaka rumpa på dansgolvet och den bästa incidenten när Nettan skulle locka mitt hår.

Nettan - jag blir tokig!! De blir ju ingenting!!!! (efter att ha försökt å försökt att locka mitt hår, irritationen börjar smyga sig på)

Maria - det KAN ju vara en bra ide att slå på den först!

Varpå stackars Nettan kastade locktången och nästan dog av skratt!


Hur många rynkor har Nettan i pannan? Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback