Lediiiig.

Datum:2011-09-20 / Tid:12:59:23
Jahapp, idag lämnade jag av Jeff på dagis vid 9 och sen for jag nästan direkt därifrån, utan honom! Han tittade inte ens på mig när jag skulle gå därifrån, och det känns väl som ett rätt bra betyg. Jag ska och hämta honom så fort han vaknat, så då får jag höra hur det gått idag. Men jag gissar på att det gått smärtfritt.

Jag har ju då hunnit vara barnfri en stund och då passade jag på att möta upp min pingla Emelie på stan, för en stunds tjejsnack. Vi har alltid lika roligt ihop, och det är precis så de ska vara! Vi har nu planerat att vi ska ha en filmkväll med Sandra, men den här gången skippar vi nog bion och tar det hemma istället, för då får man ju skratta hur mycket man vill och när man vill.

Nä, nu ska jag röja upp lite i Js rum och sen vänta på att mobilen ska ringa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback