Tårar!

Datum:2011-09-27 / Tid:09:22:03
God morgon!

Usch, nu har det börjat va riktigt jobbigt att lämna Jeff på dagis. Idag började tårarna trilla nedför kinderna redan när vi klev innanför dörren, och greppet runt halsen på mig blev krampaktigt. Sen när jag skulle pussa honom och gå därifrån kom paniken på riktigt och han började skrika. Men jag hoppas att de ändå släppte fort med tanke på att de skulle fotas idag och de vore inte så kul om J sitter på bilden och gråter.

Idag blir det en kort dag för honom däremot, ska hämta honom redan vid lunch. Sen ska han få åka ut till morfar istället och vara där i eftermiddag medan jag ska iväg på kundmöte.

Jag ska passa på att njuta av lugnet här hemma, och stänga av datorn. Men om ni bor i Boden, håll i hatten idag, det är verkligen ett riktigt ruskigt väder!

Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Det är inte roligt att lämna på dagis när barnen blir ledsna...

2011-09-27 / 09:39:30
http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback