Tråk.

Datum:2011-09-29 / Tid:11:42:56
Hej!

Ja, här har vi allt annat än kul kan jag då meddela. Men så är det! Jeff slocknade alldeles nyss mitt på golvet, bara sådär, men just idag orkar jag inte bråka med honom precis innan lunchen så han får gott sova en stund till.

Medan han vilar har jag hunnit lägga in hans gamla vinteroverall ifrån förra året på tradera. Om någon är intresserad av en i princip sprillans ny pop overall i storlek 80 och ett par reima tossor, då kan ni gå in och kika på dom HÄR. Sen har jag också hunnit gå igenom bilderna ifrån Leos och i helgen, och jag insåg precis att vi måste bli bättre på att använda kameran.

Dags för lunch här nu då, vad ska man hitta på dig måntro? Valet står mellan korv och att värma upp grytan/soppan Per gjorde igår. Jag tror det lutar mot korv och så tar vi soppan till middag.


Bild på de små gullungarna ifrån i Lördags. Tänk att de som är så små ändå kan tycka om varandra så mycket! Även om Meja ibland blir irriterad på Jeff när han försöker sno allt av henne, då brukar hon säga "Jeff ta, hjälp"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback