Vabb.

Datum:2011-09-28 / Tid:21:05:00
Tjohej!

Det blev en vabbning av Per idag då Jeff varit lite trött och hängig. Jag skulle på möte och då får pappan vara hemma med lillen och mysa. På eftermiddagen kom Emelie och söta lilla Molly på besök, och ungarna lekte och hade det allmänt mysigt. Sen for jag iväg med brudarna och åt middag medan mina grabbar fick mysa och leka på egen hand. När jag kom hem hade de badat, byggt en koja och suttit därinne och läst böcker.

Imorgon får vi se hur dagen utvecklar sig, har inte bestämt mig ännu ifall J ska få vara på dagis eller va hemma med mig. Vi ska eventuellt ta och dejta Nettan och Meja istället, vi får se.

Vi ska nu i allafall mysa ner oss i soffan, halvsova och mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback