Paus!

Datum:2012-06-16 / Tid:22:19:11
Vi åker ju som sagt mot Ukraina och närmare bestämt Kiev imorgon. Uppdatering kommer troligtvis inte förrän vi är hemma på svensk mark igen, men jag ska göra mitt bästa för att få in något inlägg.

Vi ska då ha ett par fantastiskt roliga dagar därnere trots att Sverige redan är ute ur EM. Fast igår resonerade jag inte fullt lika positivt kan jag ju avslöja, då var tårarna nära och de enda jag kunde känna var en enorm besvikelse! Jag hade kunnat spy ut min ilska över några spelare, över olika spelsituationer och över alla tillfälligheter som gjorde att Sveriges match mot Frankrike är värd noll. Men jag ska hålla igen den här gången, det gör ändå ingen skillnad.

Ni får ha en fantastiskt fin vecka och hoppas att ni får lika mycket sol och värme som oss!

Mycket kärlek och kramar


Kommentarer
emma

Tänk om du stöter på Olof nere i Kiev då han är där med sina grabbkompisar och sett alla matcher hittills tror det är en galen härlig stämning :)

2012-06-17 / 10:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback