Har vi flyttat?

Datum:2012-03-18 / Tid:10:08:27
Haha, inte direkt.. även om det känns så! Vi har nu bott ute hos Jeffs mormor och morfar en vecka, och helst skulle jag stanna här ytterligare en. Men det beror ju på att Per är i Norge på övning och väntas inte komma hem förrän i slutet av veckan. Appropå det så har jag inte ens pratat med honom i telefon sen i onsdags..!

Imorgon sker det viktiga saker, så då får ni hålla tummarna för mig! Ni får veta mer när jag vet mer ;-)

Jag ska nu fortsätta surfa runt och kolla på nya kläder till J, en Ipad åt mig själv och spåna på vad som ska ut på tradera ikväll..


Jag satt nyss och kollade igenom datorn här, och hittade den här bilden på mig och Luckis. Det är ifrån sommaren 2007. Jag har väldigt lite, nästan obefintlig, kontakt med folk nere i skåne men det gäller inte L. Vi ringer varandra rätt ofta, och vi har även planerat in att ses om inte alltför länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback