Kom hem!

Datum:2012-03-20 / Tid:20:49:27

Jaha, då var det en vecka sen jag sist hörde Pers röst. De börjar bli lite långtråkigt! De jag tycker är trist är att många fäller kommenterar som "ja men du är ju van" ja jo visst, det är jag väl! Rekordet från Afghanistan är två veckor utan ett ord, och det är inget jag vill uppleva igen. Men jag tycker de är lika tråkigt som alla andra när man inte hör av ens sambo! Tråkigt för Jeff också som nu säger "pappa borta" men inte så länge till.

Idag när vi åt middag fick jag flashbacks från alla ensamma middagar förra vintern och våren. Jag har nog aldrig ätit stekt kyckling så ofta som då, det är därför jag nästan vill kräkas av bara tanken nu haha!

Vår middag idag bestod alltså INTE utav kyckling utan tacos! Smaskens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback