Stress A.B

Datum:2012-05-16 / Tid:22:35:01
När ska jag egentligen få andas ut i två hela sekunder och inte behöva oroa mig för nånting? Jag trodde ju att de va på söndag när vi landat i Turkiet och vår semester ska börja. Men nu kan ni ju få gissa vem som gått och blivit sjuk.. Helt rätt, Jeff är återigen krasslig! Jag känner mig nästan hysterisk! Kommer han hinna bli frisk? Kommer han va sjuk därnere? Kommer han skrika tills han svimmar under flygresan? Kommer han ha förfärligt ont i öronen under flygresan? Kommer jag bryta ihop?

Jag hoppas så innerligt att han piggnar till och helst av allt sover hela flygresan ner till Turkiet. Men med min oerhörda tur så lär han väl gallskrika redan i säkerhetskontrollen för att sen hålla låda i 4½ timme uppe i luften. Sen behöver jag ju knappast gå in på att vi sen ska åka buss i två timmar till hotellet när vi väl har landat...! Tjohej.

Jag har ju varit lite mer positiv än vad är just nu, men det känns bara allmänt negativt förtillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback