<3

Datum:2012-10-23 / Tid:20:25:46
Jag råkade snubbla in på Fotographics snygga hemsida idag och av en händelse ploppade en välbekant bild upp. Inte vilken bild som helst utan en av de allra finaste bilderna jag vet! Jag fullkomligt älskar alla våra gravidbilder, men denna är speciell. Kanske därför att den var väldigt spontan och Mats lyckades fånga det på bild. 
 
Jag kan verkligen rekommendera alla gravida att fota magen så man har kvar det som ett fint minne. Sen att få fixa till sig lite och känna sig snygg trots ett par kilos övervikt är heller aldrig helt fel ;-) Vi har ju också fått Jeffs dop fotat, oss själva både ute i naturen och i studio, även det är något som jag varmt kan rekommendera. 
 
Mitt tips är att gå in på Fotographics hemsida och låt er hänföras av alla vackra och roliga bilder!
 
FOTO: MATS ENGFORS/FOTOGRAPHIC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback