Världsliga problem..?

Datum:2012-10-10 / Tid:16:10:57

Igår efter vi hade ätit lunch på hotellet och jag precis hade fört över pengar till kortet, släppte jag tydligen en obetalbar kommentar, åtminstone enligt Per.

"Åh alltså det är så störigt när inte alla appar är anpassade till iPhone 5"

Varpå Per ber mig förklara hur de kan komma sig att det är så jobbigt och jag ger förklaringen att jag ibland trycker på fel knappar. Jag trodde nästan människan skulle avlida av skratt i sekunden efteråt, jösses. Om jag hade vetat om den reaktionen så hade jag filmat, med min iPhone 5, om jag hittat rätt knapp dvs.

Imorse efter att vi hade sovit sammanlagt 2 timmar under natten och jag klagade och suckade över hur trött jag var, passade han på.. "Men älskling, tänk på att apparna inte är anpassade.. DET är jobbigt" och så gapskrattet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback