Nya tapeter!

Datum:2013-04-22 / Tid:21:56:23
 
Vi har kollat ett tag efter fina tapeter till Js rum och häromdagen fick jag syn på dessa och det var kärlek vid första ögonkastet. Idag var jag och J in till stan och beställde dom :-)
 
Jag har även tänkt att måla en byrå och en liten bokhylla i någon färg som passar med tapeten. Jag är mest inne på orange eller grön.. men lutar nog lite mer åt de förstnämnda faktiskt. J ville ha lila givetvis när jag frågade honom, men jag vet inte riktigt hur bra de passar ihop med tapeten ;-) Nåja, vi får se hur de blir.
 
Vi har annars bara myst här hemma idag, jag och min lilla pussgurka. Han är i en sådan pussig period just nu och ska testa att äta något kletigt för att sen vända sig mot en och säga "puss mamma" och man kan ju inte tacka nej direkt ;-) Imorgon ska vi till en antikbutik och kolla på lite gamla möbler, förhoppningsvis gör jag en del fynd. Jag letar just nu med ljus och lykta efter ett snyggt gammalt bord av något slag att ha i sovrummet och ett avlasningsbord till köket. Sen vill jag även fylla på med lite småkrafs!
 
Återkommer imorgon med eventuella fynd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback