Regn regn.. Regn!

Datum:2013-04-18 / Tid:20:25:33

Ibland blir jag själv förvånad att vi bor faktiskt i hus numera. De är så himla skönt! Idag har vår gräsmatta börjat titta fram, har ju regnat större delen av dagen. Jag gillar inte regn men de är ett effektivt sätt för att få bort snön så då går de bra :-)

Vi har haft en lugn dag, kräkningarna upphörde inatt och då kändes allt genast mycket lättare. Dock har han varit lite hängig och trött men de känns förståeligt! Han slog upp ögonen kl 5(!) och ville gå ner.. Och då hade han spytt bara två timmar tidigare så nog längre sömn blev de inte för någon av oss.

Imorgon ska vi då till stan, först ska jag på min barnmorska och göra de vanliga testerna. Sen ska jag kolla på lite second hand, och sist ska vi på Js 3-årskontroll på BVC.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback