Gamla bilder

Datum:2013-02-10 / Tid:23:46:48

Det är nånting speciellt med gamla bilder. Hur de också åldrats litegrann, men de bästa är att man får en liten glimt av hur det var. Det är så mycket som glöms bort men som tur är så finns alltid foton där för att påminna en..

Här är min farmor och farfar för en herrans massa år sen. De har bott i huset bredvid mina föräldrar hela mitt liv, hela mina bröders liv och min pappa är uppväxt där. Livet har förändrats, min farmor bor numera i stan och min kära farfar lämnade det här livet för snart två år sen. Jag försöker dagligen att inte sakna honom, min mormor och andra saker och personer från min egna barndom.. För nu gör vi nya minnen, tillsammans med Jeff. De kommer vara ovärderliga för honom när han växer upp, precis som mina är nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback