Tröttheten tar över!

Datum:2013-01-08 / Tid:14:07:58
Hej!
 
Jag vet inte vad som har hänt, sover nästan 12 timmar varje natt och är lika slut på kvällen som om jag skulle ha sovit 5 timmar. Min kropp längtar nog efter sol och värme, men som tur är så är det inte alltför många månader bort, speciellt om man har tänkt att fuska lite ;-) 
 
Bloggen har varit lidande nu länge länge, men jag inbillar mig att bättring kommer att ske. Kanske i samma sekund som vi får flytta in i vårt fina hus. Sån är tanken i allafall, vi får väl se hur det blir :-)
 
Finaste Nettan och Meja var här igår och busade, passade då på att ta bilder på busungarna som älskar varandra. Det är dock viss storleksskillnad på dom, Meja är ju över en meter lång och J är ännu en bit därifrån, lillplutten.
 

Kommentarer
Tindra

Hur lång är din son? (Undrar då min 2,5åring är 86cm)

Svar: Han är ca 93 cm lång. Han fyller 3 år i april :-)
Slaria

2013-01-08 / 22:42:11
Mamma till William och Wilma

God kväll.Söt bild på barnen.Ha en fin helg.kram

2013-01-25 / 16:40:55
http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback