Klick klick... klick!

Datum:2013-03-15 / Tid:16:20:00
Det shoppas friskt här just nu! Snart blir det vatten och bröd i ett halvår som jag håller på.. Nej då, nu försöker vi ändå spara på slantarna. Men vissa saker vill vi båda köpa så det blir lite mer trivsamt. I den kategorin hamnar matsalslampa. Jag var in på en lokal butik tidigare idag där de säljer bland annat just lampor och det fanns en så läcker en, men den skulle gå på över 2000:- och det tål inte riktigt plånboken. Men då har jag hittat en snarlik, och då menar jag så snarlik att man nog kan misstänka att det är samma lampa, för överkomliga 800:- och den är just nu på väg hem till oss.
 
Jag gillar verkligen lite råare design, järn, zink osv. Ut med fluffet där det ska vara lampskärmar av tyg och bara vitt vitt vitt. Visst, jag gillar fortfarande vitt, ska inte dra det så långt ;-) Men det ska va både sött och salt liksom.
 
Här är då lampan..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback