Barnvagn!

Datum:2013-05-27 / Tid:12:42:21
Jag behövde muntra upp mig själv lite (haha!) så jag beställde oss en barnvagn till J och stjärnan i magen. Tanken var ju från början att köpa en Bugaboo Buffalo, mest för att jag blev fullkomligt förälskad när jag såg den men så blev det icket! Jag köpte ju som sagt en gammal Mountain Buggy duo häromdagen och blev blixtförälskad, Per också, och då kände vi att "vi kör på en sån istället". Nu ska alltså den nyinköpta vagnen säljas och en sprillans ny är påväg till oss :-)
 
Nu längtar jag som ett litet barn tills den anländer..
 

Kommentarer
Anna

Varför inte en Bugaboo Donkey? Bästa syskonvagnen enligt mig;)

2013-05-27 / 23:40:43
Maria svarar..

Vi funderade länge på en donkey, givetis ;-) Men sonen känns så stor för den och UJ är verkligen superrymlig. Sen är ev tanken att när J växt ur UJn så kanske vi köper en bugga till bebisen :-)

2013-05-28 / 09:32:02
http://slaria.blogg.se
Kristina

En tanke bara: Du bör ha en vagn för bebisen också, jobbig att ha syskonvagnen enbart när Jeff är på förskolan. Du kanske vill ta en tur på stan eller dyl och det gör man inte med syskonvagn i onödan. Så en Buffalo är nog på sin plats ;-)

2013-05-28 / 09:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback