Besök hos barnmorskan!

Datum:2013-05-21 / Tid:18:06:33

Jag och Jeff var till vår underbara barnmorska idag för att lyssna på hjärtat och ta lite prover. Allt såg finfint ut och hjärtljuden låg stadigt på 140. Dock blev jag himla förvånad av en sak.. Jag har hela tiden trott att jag gått upp sammanlagt 3 kg, men så var inte fallet. Jag har själv inte hållt så bra koll utan bara vägt mig vid besöken hos bm. Tydligen har jag bara gått upp 0,5 kg(!) och det eftersom att jag gick ner ca 2,5 kg i början pga mitt illamående. Det är ju extremt lite enligt mig, men magen växer normalt och följer kurvan perfekt. Det blir nog helt enkelt en mini den här gången också :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback