Idyll..

Datum:2013-05-29 / Tid:14:05:20

Åh!

Igår när jag var och hämtade J på förskolan så sprang alla kidsen runt halvnakna. Kul tänkte jag.. När jag går närmare ser jag att de leker med vatten och badar i solen. De såg sådär härligt somrigt och familjärt ut! Med det vill jag säga att jag ÄLSKAR Js nya förskola!! Inte bara att de får bada utomhus en varm sommardag, utan för att hela stället och personalen är helt fantastiska. Det är sådan enorm skillnad mot för hans gamla förskola, och där trivdes han ju otroligt bra också!

Sen är det ju så här, tyvärr, att kommunala förskolor har högre tryck på sig. De har fler barn och färre personal. Men även det funkar ju också och även dessa kan vara väldigt mysiga och fina! Sen är det ju också en skillnad mot för en förskola inne i centrum och en i en by.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback