Brrrr

Datum:2013-11-20 / Tid:18:25:31
Här är det kallt idag och kyla eller vintern för den delen är inget för mig. Jag bor definitivt i fel del av världen. Nåja, en ny mössa måste köpas sen klarar jag mig nog i vinter. 

Vi hade en mindre kul morgon då vi försov oss. Lagomt kul att behöva stressa med en trotsig 3-åring och snuttig/trött bebis...! Något att glädjas över var ju dock att lillan sov 23-05 inatt utan avbrott, sen åt hon snabbt och somnade om till kl 8. Det är definitivt något jag snabbt kan vänja mig vid ;-) 

Ett annat framsteg var att vi vågade oss på att ta vagnen till förskolan och hör och häpna.. Lillan somnade i vagnen! Hon som bara skriker som en blådåre annars i vagnen blev lugn direkt och sov gott. Skönt för alla inblandade kan jag meddela ;-) 

Vi har förresten smugit in julpynt idag till Js glädje, nu är det snart julafton om man frågar honom. 


Här ser ni en skymt över en underbar liten tjej, en bugaboo donkey (världens bästa vagn!) en 7.A.M enfant åkpåse (som knappt syns) gosig filt från Elodie details och littlephant barnvagnsmobil. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback