Godmorgon!

Datum:2014-04-03 / Tid:07:23:20
Nej sånna existerar inte hemma hos oss just nu, de är allt annat än goda faktiskt. Nätterna är katastrofala, eller egentligen inte men jag sover som en kratta och då känns det så. 

Barnen sover fortfarande men strax ska de slitas upp så Jeff tar sig iväg till föris i tid. Sen ska jag och lillan ta en långpromenad efter vi lämnat honom. Jag har inte alls haft ork i vinter att ta några överdrivet långa promenader men nu så, med våren kom energin tillbaka. Igårkväll efter vi ätit middag tog jag och barnen en promenad/upptäcksfärd, himla mysigt. Vi spanade efter häxor, letade pinnar, hoppade i vattenpölar och sprang snabbt! Sen lagomt efter kvällsgröten kom pappa P hem till nattningen. 

Ha en fin aprildag! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback