Det här med egen säng...

Datum:2014-03-31 / Tid:20:22:50
Lillan har ju inte sovit i egen säng, någonsin. Samsova är ju helt underbart verkligen, men lite slitsamt också. Speciellt när vi väcker varandra hela tiden, de resulterar i att ingen av oss får någon vettig sömn. Sen har hon ju börjat ta morgon kl 6 (fast det är ju förlängt till kl 7 nu med tidsomställningen) och ja, då är jag lite mör minst sagt. 

Men idag bestämde vi oss, nu måste hon börja sova själv, åtminstone försöka. Vi skulle aldrig (i helvetet!!) köra 5 minuters metoden, och de som gör det är helt pantade och bakom flötet PUNKT! Däremot tassmetoden verkar lagom. Dock är hon så van vid mig så ikväll fick jag ändå amma henne till sömns men hon vaknade när jag la över henne och hon somnade om! Jag håller nu tummarna stenhårt att hon kanske sover där en stund i allafall! 

Jag drömmer om att få sova ifred, sträcka ut armarna som jag vill och kunna rulla runt, om jag känner för det ;-) 

Älskade busunge! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback