Huggorm?

Datum:2014-03-17 / Tid:23:07:47
Lillan fick sina två första tänder häromveckan, kul tänkte jag.. Det skulle jag aldrig ha gjort. Hennes nya grej är att bitas och en har inte upplevt smärta innan en blivit biten i tutten. Jag har hört att det ska hjälpa att skrika till och skrämmas när barnet bits, ha ja det kanske fungerar på andra bebisar men så lätt lurar en inte min bebis. 

Annars då.. Idag var vi ute på promenad i nästan två timmar. Vi traskade i skoterspåret samtidigt som vårsolen gassade, helt okej eftermiddag. J kämpade på och sprang nästan hela tiden, inte konstigt att han var helt slut ikväll. Lillan somnade kort efter så det var två slitna barn här. Nu ska även mamman krypa ner och få sig lite välbehövlig sömn! 


Mina underbara ungar. Först en vårig kille ute på promenad och sen en ivrig tjej som vill ställa sig upp mot allt. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback