De här med att sova i egen säng....!

Datum:2014-05-11 / Tid:21:44:45
Vi började förra veckan med projektet att få lillan att sova i egen säng. Det går sådär! Snacka om att alla barn är olika, Jeff som sov hela nätter nästan från start, och i egen säng till och med. Denna lilla donna sover möjligtvis en halv natt om en har lite flyt. Eller om hon får sova bredvid mig och tuttarna så kan hon minsann sova rätt gott, medan jag då sover som en giraff intryckt i en kattbur, inte så bekvämt alls med andra ord. 

En ljusglimt är dock att hon numera börjat gilla mat lite mer än tidigare. Nu äter hon nästan en halv portion gröt och allt ifrån tre till tio skedar med mat. Hon är ungefär lika liten i maten som mig. 

Nu är ju pappa Per iväg på jobbresa så det är jag och barnen som får roa oss själva, går sådär emellanåt. Men snart är pappa hemma igen, och då ska denna mamman önska sig en lång sovmorgon! 



Lilla fisen i sin mysiga tygblöja, en sovande fis (ingen vanlig syn!) och världens gladaste Jeff när han fick en nu bilstol och som grädde på moset; fick sitta i framsätet! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback