Duktig flicka

Datum:2008-02-14 / Tid:13:11:36


Det här är ett slitet ansikte på en väldigt duktig flicka!

Idag, på självaste Alla hjärtans dag, har jag joggat ut till heden, cirka 6-7 km, och jag är så trött så orkar knappt dricka ett glas vatten men jag gjorde det!!
Jag är så stolt så jag håller på att spricka, eller så är det för att alla muskler skriker "vafan hände"

Så nu ska jag och mami till mormor och väl där ska jag trycka i mig en fet bakelse, för det är jag ju värd nu.


Ha en bra och kärleksfull dag!

Kommentarer
LisaG

Oj vad man känner sig älskad en dag som denna! Haha, int.. suck. Om bara nån.. NÅN kunde höra av sig idag.. kanske skicka mig en ros eller nåt.. då skulle min dag bli så mycket ljusare! :)
Men ikväll ska vi ha det trevligt. Vi tre. :D

2008-02-14 / 15:26:10
LisaG

Hrm.. förlåt Måns.. Vi fem. Hahahah

2008-02-14 / 15:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback