Slutkörd.

Datum:2009-04-07 / Tid:12:23:22


Puuh!
De blev ett relativt tungt pass idag på gymmet.
Först cyklade jag 40 minuter så svetten rann åt alla håll och kanter, sen var det dags för core i 30 minuter.
Så man kan säga att jag fått mig en rejäl genomkörning, men de behövdes eftersom att jag inte gjort särskilt mycket sen i torsdags men jag skyller allt på axeln.
Imorgon är det dags för bodypump och helt ärligt så skrämmer de mig lite eftersom axeln inte är helt okej ännu, men ska ta de lugnt och inte göra vissa övningar, så de kommer nog gå fint.

Nu ska jag duscha, sluta larva mig med Linus på msn och sen kila upp till stan och fixa de sista till ansökningen.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback