AJ!

Datum:2009-02-27 / Tid:22:36:16
Ikväll va ju jag och Johanna iväg till gymmet och körde ett core-pass.
De gick ju hur bra som helst och de va sjukt skönt att få ur sig lite energi!
Dock så har något hänt med min högra axel, den är helt mysko och Per misstänker att jag har en överansträngning och ev någon blödning.
Jag kan knappt lyfta armen eller nånting utan att jag bara vill skrika av smärta, de känns ju inte särskilt normalt eller va säger ni?

Så nu är jag sur, för de första ska jag ju jobba imorgon (vi får se imorgon om så blir fallet) och för de andra hade jag tänkt mig ett morgonpass imorgon på gymmet och de är tydligen helt uteslutet enligt Per.

Sur som sagt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback