Träningskort fixat.

Datum:2009-02-19 / Tid:14:04:34
 

Yeees, idag var jag ju på möte på step-in och fixade ett träningskort.
Så nu äger jag ett årskort, som kommer bli välanvänt!

Imorgon ska jag sätta igång med träningen, kommer dock inte få mitt träningsschema fixat förrän på onsdag, då ska jag på möte med en pt vid namn niklas.
Men jag ska givetvis komma igång innan, få upp flåset och sådär innan de kickar igång på allvar.

Jag är peppad!


  

Här är grejerna som jag fick när jag tecknade mitt årskort, väldigt användbara grejer faktiskt.
Vattenflaska, stor ryggsäck och så en t-shirt som jag hade tänkt träna i.

Kommentarer
Johanna

Du skulle ha fått Janne, han är bäst på stället ;)

2009-02-19 / 17:41:45
http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback