GLAD!

Datum:2009-01-24 / Tid:13:40:06

Tihi!
Jag tänker inte säga än exakt vad det handlar om, men jag är GLAD!

Idag fick jag (och Per) veta en sak som var riktigt roligt och Per är nästan helt lyrisk, vilket jag också är.
Det handlar ju mest om mig men Per kommer också ha en liten roll i det hela.
De enda jag verkligen kan och vill säga nu är väl att, man kan säga att mitt skrivande äntligen har gett resultat!
Men som sagt, detaljer och sånt tänker jag inte gå in på nu.. men tids nog kommer ni få reda på exakt vad som kommer hända.

Jag är då som sagt GLAD!


Kommentarer
emma

vad roligt att bloggen har gett dig respons :) Du kanske kommer börja skriva en spalt i någon tidning eller bli sponsrad av något företag :)



Glad för din skull Maria.

2009-01-24 / 16:28:21
http://emma86.blogg.se/
Fru Evelina

vad spännande! är det genom bloggen eller liksom yrkesmässigt =)?



kram!

2009-01-28 / 21:47:03
http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback